Dags för en uppdatering kanske?

Har varit lite för lat för det på sistone och när jag väl tänkt att jag ska uppdatera har internet slutat att fungera. Det har alltså inte varit meningen. Men nu är det äntligen dags!
Sedan jag skrev sist har det hänt en del saker (såklart, det hinner ju hända en del på en hel månad).
Usman var på besök. Det var underbart att ha älskling. Vi hittade på en massa roliga saker och har myst jättemycket. Men gud vad jag grät när han åkte! Men nu känns det bra.
Jag har tatuerat mig. Första gången. Shit vad nervös jag var! Det blev 3 kinsesiska tecken för stenbocken (mamma), vattumannen (jag) och lejonet (Denise).
Mamma, Denise, Hampus & Fred var på besök. Underbart, underbart, underbart. Massa roliga saker gjorde vi och det blev massor av relaxing vid poolen.
Detta var bara lite av det som hänt. Här händer saker hela tiden, mellan alla jobbpassen. I love this life!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0